Onze speelavond
Elke week spelen we op woensdagavond in het Omnium te Goes van 19.00 uur tot 22.30.

• De jeugd speelt van 19.00 tot 20.30 uur. Zij worden altijd getraind door een gediplomeerde trainer en één of meerdere begeleiders. Hierbij delen we de jeugd in verschillende groepen op basis van hun speelvaardigheden.
  • De senioren spelen van 20.30 tot 22.30 uur. Iedereen kan naar eigen keuze dubbelen, mixen of enkelen gedurende de avond. Hierbij spelen we per wedstrijd één set waarna we weer rouleren met andere leden van de club.

Aan het einde van de speelavond is het zeker aan te raden om gezellig samen nog wat te blijven drinken op het centrale Horecaplein van het Omnium.

Training voor de senioren
De rest van het seizoen gaan we als proef elke woensdagavond van 20.40 tot 21.30 training geven voor de senioren. We richten ons op de spelers die graag het dubbel/mix-systeem of de basisslagen verder willen verbeteren. De training wordt gegeven op de achterste banen in de hal. De overige banen blijven beschikbaar voor het vrij spelen. Na 21.30 is het zoals altijd op alle banen voor iedereen weer vrij spelen waarbij we rouleren met andere leden van de club. Ook als je als competitiespeler behoefte hebt aan training, kun je dit uiteraard aangeven bij onze trainer.

Thuiswedstrijden competitie
Onze standaard speelavond voor de competitie is op vrijdag vanaf 20.00 uur. Voor de jeugdcompetitie is dit op zaterdag om 13.00 uur.  Incidenteel kan het gebeuren dat één van onze competitieteams op woensdagavond een thuiswedstrijd speelt. Dit proberen we waar mogelijk te voorkomen zodat alle senioren voldoende banen beschikbaar hebben om hun recreatieve wedstrijdjes te spelen.